My Song

Thursday 30 April 2015

Ya Allah..aku xmo pikiaq dh tp bnda tuw msti dlm fkiran aku nih..emmm....smpai bla2 aku xkn puas ati...nk wat cm na....dunia ni drama smta-mata...lepa kejam sgt..emmm...aku akn ingat smpai bla2 pekara nih...silat ilah sparuh dlm jiwa aku...smgat aku...ak xleh maafkn lepa..peristiwa kt air itam..Ya Allah...awat juri2 tuw kejam sgt...awat lepa dengki sngt kt smj..ap slah kmi...kmi xwat ap2 slah pun...klu diikutkan mrkah msal smj tinggi g dri suma trmsuk chnglun..emmm...lepa bg kt chnglun..yg naib johan kupsis....kmi no 3...emmm...dh 3 tahun kmi pegang smj johan masal..tempur 9 tahun...emmm...tahun ni paling sdih...tiap2 tahun aku hppy...tahun nih paling sdih dlm hdup aku...jiwa ak silat...smngat aku slat...lepas peristiwa tuw smngat ngn jiwa aku hilang...aku smngat ajaq lepa...ari2 lepa training terok...emmm...hasilnya....ak nangis terok...buah aku bg sndiri..aku reka..smpai ak frust terok...xmkan bpa ari...dok pikiaq ap slah aku...aku tengok vdeo tuw ari2..ap slah aku..juri tuw jahat sgt...ksian kt bdk2..bkn taw ap..3 juri ja yg taw mrkah..bla kmi nk tngk mrkah lepa xbg..kna byq rm500 lu bwu bleh...nmpk x prmainn lepa tuw....emmm...juri chnglun kupsis ngn air itam...mmng xadil...xpa...doa owg yg teraniaya akn trmkbul..itu jnji Allah...aku xleh nk mngadu kt spa2...trmsuk dya...emmm...xdk spa nk dngaq luahan ati nih...aku cita la kt blog..tuw ja la yg aku mmpu

No comments:

Post a Comment


Daisypath Friendship tickers

Luv^^