My Song

Tuesday 28 April 2015

rindu????

rindu...emmm...aku rindu...faham x????!!!aku kata aku rindu!!!xkan xfaham kowt...RINDU...aku kta aku rindu aku rndu la...emmmmmm...aku rinduuuu.....rindu kt dya...emmmmm...dya fhm x...emmmmm....tahun byk prkra wat aku sdih..yg bleh mlemahkn smngat aku...silat aku...emmm....xpala...aku ingat aku bleh brsma ngn dya...emmmmm...xleh gkkk...xpala...aku just rindu...rindu ja pun...emmmmm....nk jmpa dya....emmmmm...tpiiiii....aku rsa klu aku dpt blik plk aku tuw msti aku xjd cm nih...nk msok blik la plkn aku...emmmm....aku xla jd cm nih..emmm...aku nmpak...ak nmpak sgt dya rndu kt aku msa aku blik plkn tuw....nmpk sgt...emmmm....tp skrang...emmmm....aku syang kt dya....aku tunggu la dri pg smpai ke mlm...tunggu dya la...even msj pn xpa..emmm...aku trlalu rindu smpai aku pnggil ank mnakan aku hbby..Ya Allah...angau ka aku...emmmmm....ndia woi..unk kna fham dya spm tahun nih...dya msti buzy...xkan nk igat unk 24 jam...emmm...la ni aku try utk kurang rindu n syg aku kt dya.....aku kna try gk.....xleh jd nih....sumpah aku rindu kt dya..sumpah aku syg kt dya...emmmm....nk jmpa dya sgt2....ari ni dya xdk soqa...xpuas aku smbang ngn dya...emmmm....xpala..kta cm na xpa...la ni aku kna wat cm tuw.....jgn pikiaq dya....klu aku diberi peluang ....aku rela msok plkn g dripd rndu kt dya...emmmm

No comments:

Post a Comment


Daisypath Friendship tickers

Luv^^